Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2011 21:30 - На една луна разстояние
Автор: unstern Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1371 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.01.2013 17:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тъкмо си приготви багажа и аз тъкмо се понагласих и взех ключовете за колата, за да го закарам, когато внезапно започна да вали. От къде пък се взе този дъжд след цял ден адска жега?! Нищо, закарвам го и се прибирам вкъщи. По пътя пак се караме, "Ти, - казва Той,- няма да се научиш да караш..и за какво си се изнервила такава?" Какво да му обяснявам, че следващите две години ще трябва да прекарам без него и че адски ще ми липсва, но не искам да си го призная, все едно ще си загубя репутацията на голямо момиче, справящо се с всяка буря на живота...
Стигаме на летището, аз се усмихвам, махам му, казвам му, да внимава и ... че го обичам... Пак се усмихвам. Той тръгва... Усещам сълзите ми, напомнят ми, че все пак съм крехка и чувствителна...
Сама съм, поредната вечер.. Отново не излизам с шумните ми приятели, повечето от тях мъже, защото не искам да се подхлъзна и да постъпя грешно.. Мисля за него, как е, какво прави... Не искам пак да му пиша sms... Ще си налея малко вино, винаги помага. А после може и да порисувам.. Зарязах всичко, след като Той тръгна.
Виното определено ми подеийства, вече даже мисля, че искам да танцувам.. Да, ей така по нощница в градината, съседите и без това отдавна ме гледат странно, все си мислят, че имам някакъв особен проблем. И аз наистина имах, точно тази вечер... Гледах луната и си казах :"По дяволите, луната е страхотна! Дали и той я вижда сега от там, на хиляди километри разстояние?" Не знам. Не ми пише, не се и обажда. Започвам да си мисля невъможни за мен и странно ужасни неща. Звъня му. Не вдига телефона. Вече наистина си мисля ужасни неща. Звъня отново и Той отново не вдига. Разплаквам се, в главата ми безброй сценария, пред които всички култови филмови драми бледнеят.
Ще се напия, поне да ми помогне да приема нещата по-спокойно. Изпивам половината бутилка. Луната ме гледа вторачено. Лошо ми е. В този труден за мен и опияненото ми тяло момент на вратата се звъни. "Край..–мисля си - сега ще науча всичко, че е катастрофирал, че се е удавил, че са го убили..." Вдигам дупето си и с хиляди усилия и още толкова тревоги и отивам да отворя. Отварям. "Не, не, това вино май много ми дойде" ..."Здравей, бебчо! Не знаеш как ми липсваше... Исках да те изненадам и не се обадих, исках да взема бонбони и вино, а не както винаги да забравя. И исках да прекараме тази вечер заедно, нали имаме годишнина! И... видя ли луната? Страхотна е"



Тагове:   нощ,   изненада,   самота,   тревога,   любов,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: unstern
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24735
Постинги: 8
Коментари: 6
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930