Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2011 17:11 - Празнично
Автор: unstern Категория: Политика   
Прочетен: 1057 Коментари: 1 Гласове:
1



Тъмно синьо и мрачно... точно така се чувствам и днес... На фона на един съединяващ ден, аз срещам само разделящи души, хора с безцветни мисли, празни души без живот. Много пъти съм се отвръщавала от цялата тази жива матрица, в която сме попаднали всички и в която всеки си е поел своята пътечка и се е научил да не наднича много-много в световете на другите. Как можем да сме социални същества, а в същност да бъдем такива егоисти, непокиси... Никой не се интересува от болката на другия, ако днес паднеш на пътя, ще те подминат или прегазят... В такива се превърнахме, стадо от бездушници... Не искам щом включа телевизора си отново да чувам за поредния абсурд в Абсурдистан, където живея.. Къде са тези хора със съзнание, къде е това общество? Щом като не можем да опазим децата си от изродите навън, от колите на пътя, от насилието, как ще оцелеем като нация?

Тъжно ми е и ми е жал, че в нашата мила родина е попита кръвта на стотици хиляди смели българи, за да живеем днес в една безграничност от алчност, омраза и сребролюбие...
Събудете се!!! Това ли е страната, в която искате да растат децата ви и в която да остареете? За мен не е...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bratignat - Хората са били подобни и по онова ...
06.09.2011 19:16
Хората са били подобни и по онова време. Винаги е имало и ще има предатели, интересчии или егоисти. И в някой моменти ще се появяват хора с различни идеи търсещи прогрес. Така, че не се предавай. Там където ти виждаш сиво небе и тъмни облаци, аз намирам красота - по-различна от Слънцето, което повечето хора харесват. И все пак в различното може да откриеш повече отколкото мислиш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: unstern
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24733
Постинги: 8
Коментари: 6
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930