Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2013 13:47 - Избор на избор
Автор: unstern Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1278 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 11.01.2013 16:58


Пътувайки в пълният автобус си казвам възмутено :"Добре де, къде е тръгнал този народ по това време, и тези старите хора, те пък най-бързат, сякаш времето им се отмерва с пясъчен часовник и вече много малко песъчинки са останали..." И всъщност си дадох сметка, че те така са избрали, да станат в 8ч. да се качат в автобус 204, да се поблъскат с всички пътуващи към работата и после доволни и наскитали се, да се приберат и седнат пред тв-то, чакайки любимия им сериал. И аз съм направила избор, като съм станала (оспала съм се т.е) в 7:30 , а не в 7, че да си взема кафе, да се кача в по-малко пълния автобус и да отида на работа спокойно.
Правим избори постоянно: дали да пием кафе или чай, дали да е с мляко, дали да е със захар, дали да излезем довечера, дали да се запознаем с готиния тип в бара и така, и така.. И всеки наш избор, без да осъзнаваме, води към следващ - ако пия кафе днес - дали да е с мляко, ако изляза довечера, дали да облека нещо секси, като облека нещо секси, преценявам, че се чувствам уверена и се замислям, дали да заговоря симпатягата отсреща..и така кой знае до къде ще стигнем :)
Безкрайно продължава взимането ни на решения, дали правилни, дали грешни, разбираме в последствие - след час, след ден или ей така, караме напред към следващия избор.
Всеки ден се събуждам с нагласата, че днес съм избрала да съм усмихната и добра, за да се отрази това ми отношение като огледало и върху мен. Някои хора също правят този избор и тогава сме на една вълна и сякаш усещам света по - добър. Така избирам щастието. Друг път пък слагам тъжна маска и така избора ми се променя и света ми се вижда и по-сив, и по-нацупен.
Ако всеки се замисли, че избора му го води напред, сигурна съм, че ще бъде по-внимателен в решенията си. Пробвайте, изберете си днес да се усмихвате и да сте добри. Изберете си щастието!



Гласувай:
2



Предишен постинг

1. mariniki - усмивка...
11.01.2013 16:28
за теб... и пожелание за щастие...
цитирай
2. unstern - :)
11.01.2013 17:05
mariniki написа:
за теб... и пожелание за щастие...

и на теб усмивки :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: unstern
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24691
Постинги: 8
Коментари: 6
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031